wymiana rozrządu Gdansk gdzie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marcin Bogiel
    Classic
    • 2011
    • 4

    wymiana rozrządu Gdansk gdzie?

    no cóż ja zaczynam miesiąc trzema nockami wiec mnie nie będzie a szkoda :|
  • lukasz83
    Classic
    • 2010
    • 6

    #2
    wymiana rozrządu Gdansk gdzie?

    witam poszukuje dobrego warsztatu na terenie trojmiasta musze wymienic rozrzod jaki bedzie koszt tego do octavi 1,9 tdi 96KW wraz z pompo.
    Z gory dzieki za odpowiedz

    Komentarz

    • Juras73
      Classic
      • 2010
      • 8

      #3
      Proponuję jednak serwis autoryzowany. Mylę,że u Groblewskiego w Sopocie mają najbardziej doświadczonych mechaników. Masz pewność że zrobią wszystko ok. Największym błędem przy wymianie rozrządu to kupienie części samemu i oddanie do mechanika na wymianę z swoimi częściami. Jeśli pęknie pasek, stanie któraś rolka lub napinacz to wtedy nie ma winnego. Mechanik twierdzi że część była wadliwa a w sklepie z częściami twierdzą że mechanik źle napiął pasek lub za mocno dokręcił rolkę.
      Nie muszę mówić z czym wiąże się zerwanie lub przeskoczenie paska rozrządu.
      Konkludując: Rozrząd.. tylko w stacji Autoryzowanej !!
      Inne przypadłości - nie koniecznie.

      Jacek
      Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm

      Komentarz

      • rob555
        Rider
        • 2006
        • 748

        #4
        Juras73.....a widzales kiedys zle ustawiony rozrzad po ASO?
        Bo ja tak...i poprawialismy po wielu "ASO" nie tylko rozrzady.
        Pozatym mozna kupic ORGINALNE czesci a nie zamienniki i takie tez polecam klientom.
        pozdrawiam

        Diagnostyka i tuning
        hybrydowe wtryski i turbiny
        programy na ulice jak i do sportu

        Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
        www.tune-up.pl

        HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 10996
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez Juras73
          Proponuję jednak serwis autoryzowany.
          :?
          niektórzy mają kota z tymi ASO
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • piotrek_gdy
            RS
            • 2008
            • 7723
            • Volkswagen
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            #6
            Zamieszczone przez Juras73
            Rozrząd.. tylko w stacji Autoryzowanej
            Juras73, a może jakoś uzasadnisz swoje przekonanie?
            ja powiem wprost- wymienię rozrząd w ASO tylko z jednego powodu-żeby mieć ten diabelny stempelek i uniknąć głupich pytań ze strony nabywcy jak będę sprzedawał auto
            nijednokrotnie jest tak, że w ASO są gorsi mechanicy niż w innych warsztach- wynika to z dość dużej rotacji "fachowców", kiepskich wynagrodzeń i chyba braku odpowiedzialności za ewentualną spartoloną robotę
            co do ASO-nie chodzi mi tylko o Skodę- piszę ogólnie na temat tzw. "Autoryzowanych" serwisów a ponieważ przerobiłem już auta róznych marek więc mam wieloletnie doświadczenie w tym temacie :roll:
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz

            • jimw
              Ambiente
              • 2009
              • 228

              #7
              Jak na razie nie widzę odpowiedzi na pytanie autora wątku, a sam jestem jej ciekaw...
              Jest:
              O2 FL RS, 2009 2.0 TDI CR, 190KM, 410Nm by SoftCar
              Była:
              O1 Tour 2006, 1.6 BFQ + LPG BRC Seq24
              O1 1998, 1.6 AEE + LPG

              Komentarz

              • Juras73
                Classic
                • 2010
                • 8

                #8
                Sorki że tak długo ale były inne zajęcia

                Dlaczego rozrząd w serwisie Autoryzowanym ? A no dlatego że przez 12 lat pracy w takim serwisie napatrzyłem się na spartaczone wymiany rozrządów ze skutkiem śmiertelnym (dla silnika oczywiście a głównie dla głowicy i zaworów) Najczęstsze babole: błędne ustawienie rozrządu, zły naciąg paska, nie wymienione wszystkie rolki tylko napinacze, nie wymienione śruby w pompie (są jednorazowe) zbyt mocno dokręcona rolka napinacza ( tak przy okazji rob555 wiesz jakim momentem należy dokręcać napinacz), kończąc na nie wymienionej pompie wody. Jak wspomniałem przez 12 lat pracy była 1 (słownie jedna) usterka przeskoczenia rozrządu po wymianie w ASO którym pracowałem. Dealer na swój koszt wyremontował kolesiowi silnik i dorzucił serwisy za 1000 zł. To jest bardzo istotny argument. ASO zawsze w sytuacji sporu z klientem będzie dążyło do porozumienia się ponieważ pomimo że są to prywatne firmy są oceniane i nadzorowane przez Skodę Auto Polska.
                Ja wiem że posypią się na mnie gromy że jestem stronniczy. Nadmieniam że od 4 lat już nie pracuję w ASO zmieniłem branże i obojętne jest mi to czy ktoś wymieni rozrząd w ASO czy u mechanika w garażu. Od tamtej chwili przerobiłem pare samochodów nowych i używanych i serwisując je utwierdziłem się w moim przekonaniu:
                Rozrząd w ASO pozostałe rzeczy wedle uznania. Oczywiście prywatnie pozostałem wierny Skodzie.

                A jeszcze jedno . Często słyszałem jak ludzie którzy wymienili rozrząd po za ASO byli informowani (przez mechaników którzy wymieniali im rozrząd ) że po wymianie rozrząd należy wymienić po 60 000 km bo tylko fabryczne wytrzymują 90-120 tyś(zależy od silnika). Bzdura i naciąganie klienta. Rozrząd wymieniony w ASO na oryginalnych częściach wytrzymuje tyle ile nowy zamontowany na tzw pierwszym montażu w fabryce.
                Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm

                Komentarz

                • pleban
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 580

                  #9
                  gdzieś tu były moje wypociny jak przy wymianie kompletnego rozrządu w ASO zażądali przy kasie 500 PLN więcej niż się umawialiśmy (wycena pisemna w łapie)
                  Podejście - płać i sp......

                  Rozrząd wymienił mi fachowiec - PAn Matczak w Gdańsku na Wałowej, w innej Skodzie wymienili w Rumii na Górskiej

                  Tak więc nie podawaj kontrargumentu o totalnych amatorach, bo wiadomo, że i tacy są, ale statystycznie łatwiej o to w ASO (paradoksalnie), gdzie uczeń dostanie Twój samochód do wprawek w zawodzie
                  była O1 1,6 102 KM
                  była O1 1,9 TDI 90 KM
                  była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                  był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                  jest Ford Tourneo Courier

                  Komentarz

                  • piotrek_gdy
                    RS
                    • 2008
                    • 7723
                    • Volkswagen
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Juras73
                    Często słyszałem jak ludzie którzy wymienili rozrząd po za ASO byli informowani (przez mechaników którzy wymieniali im rozrząd ) że po wymianie rozrząd należy wymienić po 60 000 km bo tylko fabryczne wytrzymują 90-120 tyś(zależy od silnika)
                    Juras73, a ja przy przeglądzie 90Tkm zostałem poinformowany przez serwis że oni(nie SAP czy SKODA ale to konkrtne ASO) zalecają wymianę rozrządu- na moje pytanie co na to producent okazało się, że producent zaleca przy 150Tkm
                    więc jak to się ma do fachowości?
                    czy może to po prostu lekkie naciągactwo?
                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                    Komentarz

                    • Zoltar
                      Rider
                      • 2005
                      • 722

                      #11
                      Słyszałem lepsze historie z rozrządami robionymi w ASO, w których wymieniamy był tylko pasek... Pozostałe elementy robiły kolejne 90 kkm

                      Jak to mówią, wolny rynek :wink:
                      www.soft-car.pl
                      www.chiptuning-gdansk.pl


                      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                      - Wyłączanie DPF
                      - Hamownia Obciążeniowa

                      Komentarz

                      • sew1981
                        RS
                        S_OCP MemberModeratoRS
                        • 2009
                        • 10918
                        • Fiat

                        #12
                        lukasz83, ja robiłem jak miałem OI ASZ w tym warsztacie:
                        EuroWarsztat to sieć około 200 niezależnych serwisów samochodowych w Polsce i 6571 oddziałów w dwudziestu krajach. Znajdź swój warsztat!

                        wprawdzie wbity z aso nie masz, ale na pięczątce, którą też wbijają w książke serwisowa po wymianie widnieje specjalizacja vw, audi i skoda więc następny właściciel nie powinien się czepiać. tdików robią masę.
                        do roboty nie miałem zastrzeżen, fachowa obsługa , auto zrobione na umówiony czas.
                        ja zrobiłem na tej zasadzie: kompletny rozrząd kupiłem oryginalny i pompe wody kupiłem w hurtowni motoryzacyjnej armapol w gdyni, polecam też autopatnera ewentualnie. i w tym warsztacie zleciłem wymianę za części i ich robotę wyszło mi coś lekko ponad 900 zł , ale to było na wiosne zeszłego roku. możesz zadzowić i zapytać ile wyjdzie z ich częściami jak Ci się nie chce latać po hurtowaniach. zakład polecam na wymianę rozrządu.

                        Komentarz

                        • Juras73
                          Classic
                          • 2010
                          • 8

                          #13
                          Zapewniam cię, że uczeń w ASO nie dostanie wymiany rozrządu, ponieważ w 99 % ASO mechanicy są na prowizji i każdemu z nich zależy aby dostać wymianę rozrządu.

                          :lol: To nie są czasy Polmozbytu !!!
                          Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm

                          Komentarz

                          • sew1981
                            RS
                            S_OCP MemberModeratoRS
                            • 2009
                            • 10918
                            • Fiat

                            #14
                            a takie małe OT jak auto po gwarancji to bym sobie to ASO odpuścił, chyba że ktoś robi tam za pół ceny to ok

                            Komentarz

                            • Juras73
                              Classic
                              • 2010
                              • 8

                              #15
                              do sew1981. Jasne że tak. Upieram się głównie przy rozrządzie reszta to kwestia zasobności portfela.
                              Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm

                              Komentarz

                              • Juras73
                                Classic
                                • 2010
                                • 8

                                #16
                                do piotrek_gdy.
                                Swego czasu w silnikach szczególnie 1.8 T 150 Km ale i innych również pomimo zaleceń producenta o wymianie paska po 150 tyś paski wytrzymywały 90-100 tyś. Skoda jako centralaw Polsce nie przyznawała się do tego ponieważ skończyło by to się akcją przywoławczą lub warsztatową . Pracownicy w serwisie ASO mając doświadczenie proponowali takie wymiany przy wcześniejszym przebiegu.
                                Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm

                                Komentarz

                                • piotrek_gdy
                                  RS
                                  • 2008
                                  • 7723
                                  • Volkswagen
                                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Juras73
                                  w silnikach szczególnie 1.8 T 150 Km
                                  mówisz o odległych czasach z początku lat 2000 w np O1

                                  no ale tu mamy diesla "nowej generacji" :wink: i nikt na świecie nie proponuje takich cudów z własnej woli
                                  przecież to nie jest interes SAP tylko ASO żeby częsciej wymieniać rozrząd zwłaszcza w aucie po gwarancji
                                  akurat tak sie pechowo składa, że kupiłem swoje auto w Niemczech(z tego powodu np walczyłem z SAP o uznanie gwarancji pojazdu-ale o tym było w innym watku) więc wysłałem maila z zapytaniem do dealera od ktorego auto było kupione- powiedział, że to jakaś bzdura i oni jako Skoda.de nie zalecają takowych cudów
                                  w ramach ciekawostki jak działają akcje serwisowe moge ci powiedzieć, że jak przyjechałem na I przegląd do polskiego ASO odnotowano wykonanie u mnie akcji serwisowej polegającej na przeprogramowaniu radia Bolero/Swing
                                  problem tylko w tym, że ja mam NEXUSA więc była to totalna bzdura
                                  a więc z racji wieku i faktu, że mam wieloletnie doświadczenia z ASO róznych marek sceptycznie podchodzę do ich nieomylności i patrzę na fascynację ASO z przymróżeniem oka :diabelski_usmiech
                                  przeciez Polak potrafi
                                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                  Komentarz

                                  • Juras73
                                    Classic
                                    • 2010
                                    • 8

                                    #18
                                    wykonałem telefon i faktycznie w silnikach BKD rozrządy wytrzymują 150 tyś.
                                    Mieli tylko 2 przypadki że korby wyszły bokiem przy 100 000 km ale najprawdopodobniej były chipowane.
                                    Ja z ASO Skody mam dobre doświadczenia ale daleko mi do fascynacji Trzeba wierzyć i kontrolować no i wybrać odpowiednie ASO.
                                    Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm

                                    Komentarz

                                    • piotrek_gdy
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 7723
                                      • Volkswagen
                                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Juras73
                                      w silnikach BKD rozrządy wytrzymują 150 tyś
                                      a nie mówiłem

                                      Zamieszczone przez Juras73
                                      wybrać odpowiednie ASO
                                      z tym jest duuuzy problem
                                      z groblem wiążą mi się raczej niemiłe wspomnienia, plichta gdańsk :kciukminus , natomiast plichta w gdyni i wejerowie może być
                                      ale stara NKWDowska zasada- "dowieriaj no prowieriaj" :diabelski_usmiech
                                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                      Komentarz

                                      • wojtek.kamierczak
                                        Classic
                                        • 2010
                                        • 4

                                        #20
                                        Co ile kilometrów powinno się wymieniać pasek w oktawii 1.9 110koni
                                        wojtek

                                        Komentarz

                                        • Juras73
                                          Classic
                                          • 2010
                                          • 8

                                          #21
                                          napisz oznaczenie silnika, która wymiana i poprzednia (jeśli była) gdzie była robiona w ASO czy w warsztacie .
                                          Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm

                                          Komentarz

                                          • sew1981
                                            RS
                                            S_OCP MemberModeratoRS
                                            • 2009
                                            • 10918
                                            • Fiat

                                            #22
                                            ja bym nie przeginał i w tdi - obojętnie jakim na wszelki wypadek w polskich warunkach robił wymianę rozrządu kompletnego co 90 tyś.km. i z głowy

                                            Komentarz

                                            • sew1981
                                              RS
                                              S_OCP MemberModeratoRS
                                              • 2009
                                              • 10918
                                              • Fiat

                                              #23
                                              a z tym ASO naprawde nie ma co się napalać na ten rozrząd, uwazam ze w dobrym warsztacie zrobią też profi robote.

                                              Komentarz

                                              • piotrek_gdy
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 7723
                                                • Volkswagen
                                                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                                #24
                                                sew1981, zwłaszcza od kiedy Marek&company odeszli od Plichty i otworzyli swój warsztat na Dickmana 15 w Gdyni

                                                polecam
                                                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                                Komentarz

                                                • sew1981
                                                  RS
                                                  S_OCP MemberModeratoRS
                                                  • 2009
                                                  • 10918
                                                  • Fiat

                                                  #25
                                                  piotrek_gdy, a od Grobla JR też parę dobrych osób odeszło i robi własną robotę więc omijam ASO szerokim łukiem i innym też radzę

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...